een nieuwe blog en een nieuw begin

ik zit al een hele tijd te bloggen maar ik ergerde me steeds aan me lange naam op web-log.nl. ik houd me blogje daar nog aan maar alleen vanwege me moviechallenge en me boekenchallenge, maar de rest van de blogjes ga ik hier posten.  http://acrazylady.web-log.nl/the_life_of_a_crazy_lady/ is de naam van me oude blogje.

ik wil deze blog een beetje gaan richten op beauty en mode maar ook op tv (films en series) en muziek. ik was op me oude blog begonnen met hunk van de maand en daar wil ik hier verder mee gaan maar voeg er voor de mannelijke kijkers nog bij de babe van de maand. en als jullie vinden dat iemand dat lintje moet verdienen moeten jullie het maar zeggen. en me konijn komt ook regelmatig voorbij.

ik ben dol op comments mits ze natuurlijk niet hatelijk zijn. kritiek geven mag ook als je het opbeurend bedoelt en sorry als ik taalfoutjes maak. ik probeer het zo goed mogelijk te doen maar ben ook maar een mens en maak soms wel eens foutjes, mijn Nederlands is ook niet perfect.

in ieder geval van harte welkom op mijn nieuwe blog en ik zal proberen om dagelijks een blogje te maken maar ben nog nieuw hier en aan het uitvogelen hoe alles werkt.

liefs Tamara

Geef een reactie

