mini shoplogje van 30 oktober

ik moest vandaag even de stad in en ben toen ook even naar de kruidvat geweest en daar hadden ze olop van de LE van essence van Denim wanted! ik heb maar 2 nagellakjes meegenomen deels omdat ik die al een hele tijd wilde hebben. ik heb de kleuren 03 my boyfriend’s jeans en 04 forever mine. verder heb ik van de colour & go de kleur 38 choose me! meegenomen ik heb van die kleur zoveel swatches al gezien op andere blogjes dat ik die moest hebben. de eerste 2 lakjes waren 1,79 en die derde 1,29 dus dat is niet duur.
aangezien Catrice zijn collectie vernieuwd waren er allerlei dingen met 50 % korting waaronder ook een paar nagellakjes. helaas stonden er van die drie kleuren maar 1tje nog in de schappen en gelukkig had ik die nog niet, jet is de kleur 050 the pinker the better. deze heb ik nu voor 1,25 gekocht ipv 2,49. is weer mooi meegenomen.
hebben jullie nog wat van de LE van essence gekocht??

Geef een reactie

