moviechallenge week 17

  1. John Carter (2012) met Taylor Kitsch, Lynn Collins en Thomas Haden Church. een combinatie van fantasy en actie vind ik geweldig en vond deze film erg leuk. hij was spannend en zag er erg apart uit en er zat ook nog humor in deze film. ik heb me prima vermaakt met deze film en kan hem je zeker aanraden.
  2. Alvin and the Chipmunks: Chip-Wrecked (2011) Alternatieve titels: Alvin & the Chipmunks 3, Alvin en de Chipmunks 3 met de stemmen van Matthew Gray Gubler, Amy Poehler en Jesse McCartney. ik vond de eerste twee films al geweldig en heb ook genoten van dit deel. de muziek was weer erg leuk, Alvin was weer vervelend zoals altijd en de humor blijft geweldig. ik ben dol op deze zes eekhoorntjes.
  3. Conan the Barbarian (2011) met Jason Momoa, Rachel Nichols en Ron Perlman. een hele spannende film waarbij de actie en soms het bloed je om de oren vliegt. Rose McGowan speelt er ook een rol in maar herkende haar alleen door haar stem. ik vond het een goede film en heb er zeker van genoten. kun je niet tegen veel geweld zou ik deze film schappen want het is een ruige film maar ik vind dat op zn tijd wel leuk.
  4. Mission: Impossible – Ghost Protocol (2011) met Tom Cruise, Simon Pegg en Jeremy Renner. ik ben dol op de mission impossible films en vond dit deel geweldig. er gebeuren weer dingen in waarbij je denkt dat had ik nooit van me levensdagen gedaan, dat had ik vooral bij de scene waarbij hij de buitenkant van een gebouw beklimt met meer dan 100 verdiepingen had ik niet gedaan met me hoogtevrees. weer een spannend deel en heb er vermoeden dat er nog een deel aankomt. ik ben nog niet uitgekeken op Ethan Hunt alleen van mij mag hij zijn shirt wel aanhouden maar ik vind Tom Cruise nu ook niet echt aantrekkelijk.

Photobucket

Plaats een reactie