dag 16: je engste gebeurtenis

mijn engste gebeurtenis, heb niet veel engs meegemaakt. het eerste wat me te binnen schiet is toen ik jaren terug alleen naar huis fietste ik van me fiets ben geduwd door een man en hij wilde aan me zitten maar was op dat moment boos vanwege mijn vrienden en begon te schreeuwen en te schelden tegen hem en toen hield hij op en begon te zeggen dat het hem speet en ik had alleen iets van rot toch een eind op en dat deed hij ook. stond wel met trillende knieen toen en ben met veel angst verder gefietst maar op een pijnlijke enkel en een dikke lip had ik niks. ik heb toen echt geluk gehad. ik voelde al dat hij achter me fietste voordat hij naast me kwam fietsen en me van de fiets afduwde en dat was een heel eng gevoel. kan wel zeggen dat dat mijn engste gebeurtenis is.

Geef een reactie

