dag 17: je favoriete tvprogramma’s

dat is voor mij een hele moeilijke want ik heb een hele brede smaak. ik ben dol op fantasy series zoals the Vampire Diaries en Grimm maar houd ook van ziekenhuisseries zoals House en Grey’s anatomy maar vind politieseries zoals Rizzoli & Isles en the Glades ook erg leuk en series zoals Gossip Girl en Pretty Little Liars vind ik ook erg leuk maar houd ook van humor zoals How I met your Mother and the big bang theory. dus zoals je al ziet heb ik een brede smaak.

Geef een reactie

