dag 19: de inhoud van je tas

heb hem pas opgeruimd dus er zit niet veel in.

Photobucket
mijn tas die ik nu veel gebruik. heb hem vorig jaar in Duitsland bij de c&a gekocht.
Photobucket
bovenste rij: handcreme van essence, vind deze heel erg lekker ruiken. kleine deo van Dove. mijn portomonnee.
onderste rij: oordopjes voor me telefoon. mijn sleutels. een parfum, ditmaal is het like a day in a candyshop van essence een lekker geurtje en zakdoekjes.
Photobucket
een paraplu, het weer in Nederland is niet te voorspellen. mijn autopapieren en autosleutel. een zonnebrandcreme aangezien ik heel snel verbrand. een lippenbalsem en me telefoon.

2 thoughts on “dag 19: de inhoud van je tas

Geef een reactie

