dag 25: dingen die je wilt doen

er zijn nog zat dingen die ik wil doen in mijn leven en landen die ik wil bezoeken.

ik wil nog op reis naar verschillende landen namelijk naar Amerika, Australie, Nieuw-Zeeland, Schotland, Ierland (ben er al eens geweest maar wil mijn vriendin nog wel vaker opzoeken zie haar te weinig), Noorwegen, Zweden, en kan zo nog wel even doorgaan.

verder wil ik graag nog een keer met dolfijnen zwemmen, winkelen in Parijs, Londen, New York en nog andere grote steden waar je heerlijk kunt shoppen. lijkt me ook heerlijk om te kunnen duiken en wil graag de wereld rond om foto’s te maken. en ik wil graag een boek schrijven.

wat wil jij nog allemaal doen in je leven.

Geef een reactie

