have i done

je hebt nu de tag Before I Die waar je met hulp van http://weheartit.com/ de foto’s uitkiest van before I Die die je nog wilt doen voor je dood gaat maar nu zag ik laatst bij iemand die had de foto’s uitgezocht van de dingen die ze al had gedaan in haar leven en dat wilde ik ook gaan doen.

Photobucket
verliefd worden, ja ik ben verliefd geweest.
Photobucket
ik heb ze allemaal gelezen en heb ze ook allemaal. ben dol op de boeken en heb op een na ook alle films gezien maar dat komt omdat de laatste nog niet uit is.
Photobucket
mijn camera is een Nikon en ben er erg blij mee.
Photobucket
ik heb in mijn tienerjaren een tijdje als vrijwilliger in een dierenasiel gewerkt.
Photobucket
ik weet dat ik een vriendin heb die me nooit in de steek laat net zoals ik haar nooit in de steek zal laten.
Photobucket
ik ben jaren terug op vakantie geweest naar Kos.
Photobucket
heb al een paar keer gevlogen, oa naar Griekenland, Portugal en Ierland
Photobucket
heb dat op school geleerd met handvaardigheid en brei nog steeds.
Photobucket
heb een beugel gehad en had vaak van die gekleurde elastiekjes, was toen 15 ongeveer.
Photobucket
Photobucket
sinds een paar jaar heb ik een betere band met me zus en mijn moeder en ben daar heel erg blij mee.
Photobucket
ben er nu twee keer geweest in Arnhem.
Photobucket
heb als tiener zijnde mijn haar vaak geverfd en het is ook al eens rood geweest.
Photobucket
ik heb een gitaar gehad toen ik een stuk jonger was en les gehad maar kan het nog steeds niet.
Photobucket
bij onze discotheek zat er ook altijd een karaoke gedeelte en daar heb ik een paar keer gezongen samen met de meiden, niet echt zuiver maar we hadden wel veel plezier.
Photobucket
ik heb er twee. een op mijn onderbeen en een op mijn enkel.
Photobucket
ben er al een paar keer geweest want een vriendin van mij woont in Ierland.

dat waren ze voor mij. kan zijn dat er meer dingen zijn die ik al heb gedaan maar deze kon ik zo snel vinden.
wat hebben jullie allemaal al gedaan in jullie leven?

Geef een reactie

