moviechallenge week 34

  1. Dark Moon Rising (2009) met Max Ryan, Maria Conchita Alonso en Sid Hai. in het begin wist ik niet echt wat ik er van moest vinden maar hij werd steeds spannender en beter, alleen jammer dat sommige dingen er echt nep uitzagen. en de wolven vond ik er ook niet echt fantastisch uitzien.
  2. Noll Tolerans (1999) Alternatieve titel: Zero Tolerance met Jakob Eklund, Peter Andersson en Marie Richardson. ik had pas door toen ik de film opzette dat het een zweedse film was, heb hem ooit een keer van mijn ouders gekregen. ik heb daar geen problemen mee. film begon gelijk erg spannend. erg goede en spannende film.
  3. She’s Too Young (2004) met Marcia Gay Harden, Alexis Dziena en Mike Erwin. een waargebeurd verhaal die van de week op tv was maar daarom niet minder leuk.  erg indrukwekkend onderwerp waar de film over ging.
  4. The Guardian (2006) met Kevin Costner, Ashton Kutcher en Melissa Sagemiller. had deze al eerder gezien maar hij was op tv en wilde hem nog wel eens zien. erg indrukwekkende film. hij is niet alleen erg spannend maar ook erg ontroerend.
  5. We Own the Night (2007) met Joaquin Phoenix, Mark Wahlberg en Robert Duvall. deze wilde ik al een hele tijd zien en was dus blij toen die op tv was. was een spannende film die ik erg goed vond. einde was ook niet echt wat ik verwacht had.
  6. Trespass (2011) met Nicolas Cage, Nicole Kidman en Cam Gigandet. had deze al eerder gezien maar nu samen met een vriendin gezien. vond hem weer erg spannend.

Photobucket

Geef een reactie

