vakantie shoplog: nagellak

Ik heb in mijn vakantie aardig wat geshopt en maak er dus meerdere shoplogs van anders zijn het wel ineens veel foto’s. vandaag laat ik alles nagellak zien wat ik heb gekocht. het komt uit verschillende winkels vandaan en ook een gedeelte online geshopt.

Photobucket

de lakken van Catrice heb ik in Duitsland bij de drogist gekocht en ze zijn daar 2,45. sunny side is van de LE cucuba, net als take it mint en havana drum. daarnaast staat een colorama lak van maybelline in de kleur wine shimmer en die was 2,25. en de GOSH lak heb ik afgelopen zaterdag in de plaatselijke Kruidvat gekocht en die was 7,29.
de MAX lakken komen bij de action vandaan en waren 0,49 per stuk en ik heb de kleuren real nude, moulin rouge en gold gekocht. de seche vite sneldrogende topcoat (het kleine flesje) kreeg ik bij mijn Enchantra bestelling en de lak van Rimmel London heb ik bij een Duitse drogist gekocht en was daar 3,95 en het is de kleur 270 shocker.
Photobucket
de show your feet lakken komen uit Duitsland en zijn daar 1,95 en ze heten divalicious red & catwalk pink. de lakken van de ready for boarding komen bij de Kruidvat vandaan en waren 1,49 en de kleuren heten beauty on tour, via airmail! & sending you kisses. de nieuwe colour & go lak heb ik in Duitsland gekocht en hij was daar 1,55 en het is de kleur 122 chic reloaded. en de laatste twee zijn oude colour & go lakken en die heb ik met 50% korting gekocht voor maar 0,65 en ze heten 83 luxery secret & 68 high spirits.
Photobucket
alle china glaze lakken komen bij enchantra vandaan, www.enchantra.eu een hele fijne webshop. 😀

vlnr: blonde bombshell van de eye candy collectie en die was 3,95. near dark van de Haunting collectie en die was 2,95. wicked style van de electropop collectie en die was 2,95. en de laatste drie komen alledrie van the hunger games collectie en heten electrify en die was 5,95, foie gras en die was 3,95 & mahogany magic  en die was 2,95.

van alle lakken komen zeker nog een NOTD van.

2 thoughts on “vakantie shoplog: nagellak

Geef een reactie

