vakantieshoplog: hobbyspullen

Photobucket
Het merendeel komt bij de action vandaan en ik vermeld alleen als het ergens anders vandaan komt.

drie boekjes voor het maken van 3D kaarten in een Hollands thema en die waren 1,69. twee vellen met scratch plaatjes van disney Fairies en die waren afgeprijst van 0,59 per stuk naar 0,30 per stuk en kwamen bij de Kruidvat vandaan. twee schrijfblokken en die waren ieders 0,45 per stuk. twee kleurboeken en die waren 5,50 per stuk maar omdat de top 1 toys bij ons weg gaat was alles met 50% korting dus had ik ze nu samen voor 5,50. een groter notitieblok en die was 0,89 en een kleinere en die was 0,72. en een things to do notitieblok en die kwam bij de Kruidvat vandaan en was met 50% korting nu maar 0,75.
Photobucket
de gekleurde bollen komen bij de Wibra vandaan en waren per stuk 1 euro en heb per kleur 2 bollen en de witte komt bij de zeeman vandaan en was ook 1 euro en daarvan heb ik er 4 gekocht.
foam stickers in de vormen van insecten en zeedieren en waren per doosje 0,99. een boekje met spreuken en gezegdes en die was 0,99.
splitpennen die bij de Kruidvat vandaan kwamen en ik kocht met 50% korting voor maar 0,35. diamant stickers die ik met 50% korting bij de Kruidvat heb gekocht voor maar 0,38 per stuk heb gekocht. foam stickers voor 0,55 per vel. glitter stickers voor 0,89. 2 vellen stickers van Hello Kitty voor 0,69 per vel en als laatste vouwblaadjes voor 0,69.
je zult veel dingen terug gaan vinden in mijn 3D kaarten en met de wol wil ik een deken gaan breien.

One thought on “vakantieshoplog: hobbyspullen

  1. Pingback: project deken part 1 | Acrazylady's Blog

Geef een reactie

