vakantieshoplog: overige spullen

Photobucket
drie duitse tijdschriften, de Bravo, Joy en Jolie. om mijn Duits wat beter te krijgen. de Bravo is 1,50 en de joy en jolie zijn allebei 2,00.
drie boeken waarvan twee nederlandse en een duitse. de duitse is deel 8 van the vampire diaries die zag ik liggen voor 3 euro. ik moet alleen nog deel 7 hebben want de andere delen heb ik allemaal. de nederlandse boeken komen bij de action vandaan en waren 1,99 per stuk.
de telefoonhoesjes komen bij de action vandaan en zijn voor de iphone 4 en waren 1,29 per stuk. de oorbellen komen bij een Duitse drogist vandaan en waren nu maar 1 euro. de thee komt bij de action vandaan en was volgens mij iets van 0,95 heb daarvan het bonnetje niet meer. de film komt uit Duitsland maar is wel engels gesproken en was 2 euro en hij is met Shane West (Michael uit Nikita) en Simon Baker (Patrick Jane uit the Mentalist) en leek me erg spannend. de armband en de chunks heb ik in actractiepark Slagharen gekocht en de armband was 7,95 en vier chucks waren 1,95 en twee 2,95. en als laatste de geurwaxinelichtjes komen uit een Duitse 1eurowinkel en waren 1,00 per doosje en ze zijn in de geur kokos.

dit was alles wat ik in mijn vakantie had gekocht.

Geef een reactie

