project deken part 1

zoals je in mijn shoplog (https://acrazylady.wordpress.com/2012/08/31/vakantieshoplog-hobbyspullen/) hebt gezien heb ik best veel wol gekocht en ik wil een deken gaan breien voor op mijn bed. ben in de vakantie begonnen met breien en ben best wel een eind opgeschoten. ik zal je een keer in de maand op de hoogte houden hoe ver mijn dekentje is en als het klaar is post ik zeker een foto van het eindresultaat.

dit is het resultaat na iets van drie weken.

 Photobucket

Geef een reactie

