phonepics augustus

Photobucket
onderweg naar de stad kwam ik dit konijntje tegen
Photobucket
Photobucket
starbucks time
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
lekkere chipjes en hele lekkere koekjes.
Photobucket
roosje gekregen van de PvDA als campagnepromotie. vond het een leuk gebaar.
Photobucket
zo kwam ik de hittegolf wel door, liggend in mijn hangmat.
PhotobucketPhotobucket
leuk leesboekje en een stapeltje met nieuw leesvoer.
Photobucket
uitzicht vanuit me hangmat
PhotobucketPhotobucket
warm he!
Photobucket
een van mijn avondmaaltijden
Photobucket
mijn gezelschap terwijl ik op een vriendin aan het wachten was.
Photobucket
het regent 😦
Photobucket
dat blauwe is geen smartie zoals mijn collega dacht maar dit zijn twee naaktslakken die netjes gezegd de liefde aan het bedrijven zijn. ja slakken zijn mannetjes en vrouwtjes tegelijkertijd en ze kunnen zichzelf ook zwanger maken.

2 thoughts on “phonepics augustus

Geef een reactie

