producten opgemaakt augustus

Ik heb de vorige maand weer een aantal dingen opgemaakt en zal er gelijk mijn mening bij geven.

Photobucket

  • tandpasta van de Kruidvat. ik vond deze goed, heb qua tandpasta eigenlijk nooit veel eisen. hij moet niet te vies zijn en vind deze qua smaak zeker niet verkeerd, hij is lekker fris.
  • de mondwater van aquafresh, vind dit nog de lekkerste mondwater die ik tot nu toe heb gehad dus zodra ik bij de action ben haal ik er weer eentje mee.
  • twee parfums van Essence. vond ze niet verkeerd maar heb nog zoveel geuren die ik wil hebben dat ik ze niet zo snel opnieuw zou kopen. vond de kleine verpakking wel erg handig om mee te nemen in mijn tas maar ze waren wel vrij snel op omdat ze niet echt lang blijven hangen maar ja ze waren ook erg goedkoop.
  • de dag en nachtcreme van de Kruidvat. een fijne dag en nachtcreme maar ben nu die van Garnier aan het uitproberen en die bevalt me net iets beter dan deze.
  • twee geurkaarsen van de Ikea in de geur appel. ben dol op deze geur en ga deze zeker opnieuw kopen.
  • kleine dove bodylotion. ben dol op de body producten van dove en vond deze heel erg fijn. hij rook heerlijk zacht en maakte mijn huid heerlijk zacht.

Photobucket

  • een bodylotion van de Kruidvat in de geur mango & papaya. deze had ik uit de uitverkoopbak en is niet meer te koop. vond de geur heel erg lekker en het een fijne bodylotion.
  • een facewash van Yves Rocher die ik van een collega heb gehad, heb gelukkig nog een paar van deze en zodra die op zijn zal ik zelf weer een keer een bestelling plaatsen bij hun. vind deze erg fijn en hij ruikt ook zo lekker fris.
  • een douchegel van Adidas. deze ruikt heel erg lekker en vond deze ook erg fijn. ja zal deze zeker nog een keer kopen. ben dol op de geur van lavendel.
  • de scrub van de Kruidvat van de natures lijn in de geur lavendel. wat was dit een fijne scrub, wel een groffe maar vind dat wel fijn. ja deze ga ik zeker vaker kopen. alleen jammer dat hij maar in twee geuren is en ik die andere geur niet lekker vind.
  • een deo van 8X4. vind dit een hele lekkere en fijne deo en volgende maand zie je er nog eentje want heb er nog een die bijna op is. de deo’s van 8X4 en nivea vind ik de fijnste deo’s.
  • een kleine deo van nivea. vind het wel fijn om een kleine deo bij me hebben in me tas om me tussendoor op te kunnen frissen. vind dit een fijne deo en zal die zeker vaker kopen.
  • hair repair van de Kruidvat, een anti klit spray die heerlijk ruikt en mijn haar een stukje makkelijker door te kammen maakt. ja deze ga ik zeker weer kopen.
  • en als laatste een douchegel van de action en deze is heerlijk. heb er hier nog een van in huis en heb ook de foam en scrub in dezelfde geur.
One thought on “producten opgemaakt augustus

Geef een reactie

