mijn geurkaarsen verzameling

ik heb ook nog een doos met een aantal waxinelichtjes in verschillende geuren maar die ben ik vergeten op de foto te zetten.

Photobucket
de linkse komt bij de action vandaan en is in de geur versgebakken koekjes. daarnaast nog twee van de action in de geuren water en vanille. dan een van de Ikea in de geur appel kaneel en heb er daar nog een van.
ervoor staat een van de ikea en die ruikt naar appelflappen en heb er daar nog twee van. drie kleintjes die bij de bloemisterij vandaan komen en heb van iedere geur nog drie stuks. ze zijn in de geuren vanille, kaneel en sandalwood. een aantal wax in verschillende geuren die bij de Xenos vandaan komen. een doosje met waxinelichtjes in de geur kokos en een waxinelichtje in de geur appel, heb er daar nog meer van. de kokos komen bij een voordeelwinkel vandaan en de appel bij de Ikea. en dan nog wat wierrookstaafjes maar weet niet meer waar ik die gekocht heb.

2 thoughts on “mijn geurkaarsen verzameling

Geef een reactie

