dromen deel 3

ja ik heb de laatste tijd weer raar gedroomd.

  • ik reed in een auto terwijl het buiten sneeuwde en er veel sneeuw op de weg laf en had mensen bij mij in de auto. opeens waren we in een klein plaatsje hier in de buurt en ontmoette ik Olivia Wilde en kreeg ik een flesje parfum van haar.
  • liep bij ons in de stad en hoorde dat er bij de V&D ook een sephora zat en ik gelijk naar binnen maar kon binnen de nagellak niet vinden.
  • ik maakte een ruimtereis om iemand te redden van een groep alien vampiers. en ik was een hele goede pilote die met alles kon vliegen.
  • ik kon pakjes bij winkels ophalen voor mijn blog.
  • ik ging winkelen met Mascha van beautygloss.
  • moest met een aantal kinderen en een doos met hamsters uit een huis ontsnappen wat ook nog lukte.
  • ik was gebeten door een weerwolf en veranderde in een.
  • was bij mijn zwangere vriendin op vakantie en op de laatste dag van mijn vakantie was haar baby geboren.
  • ik ontmoette Kristen Steward en werd door haar uitgenodigd als VIP op een feest waar ik oa Ashley Greene ontmoette en danste met Robert Patterson.

Photobucket

Geef een reactie

