fietsen/wandelen 10 t/m 14 september

sinds afgelopen maandag ben ik heel sportief geweest en heb ik ’s avonds een stuk gefietst alleen vrijdag heb ik gewandeld want ben toen met een vriendin wezen shoppen in de stad.

maandag heb ik 10.03 km gefietst

Photobucket
dinsdag heb ik 10.74 km gefietst
Photobucket
woensdag heb ik 10.83 km gefietst
Photobucket
donderdag heb ik 11.31 km gefietst
Photobucket
vrijdag hebben we 9.39 km gewandeld/geshopt
Photobucket
ben van de week erg sportief geweest en wil dit vaker doen zolang het weer nog goed is en het nog niet donker is ’s avonds.

4 thoughts on “fietsen/wandelen 10 t/m 14 september

Geef een reactie

