snoepgoed gekocht in Duitsland

Ik ben in Duitsland naar de Real geweest dat is een hele grote winkel waar meer dan alleen eten word verkocht. heb er voornamelijk eten gekocht en wil laten zien wat voor snoepgoed ik allemaal gekocht heb. ik zal ook nog in andere artikelen laten zien wat voor eten ik heb gekocht want heb smaken pizza gekocht die ik in Nederland nog niet had gezien.

Photobucket
helle kitty zoenen, vond die verpakking erg schattig en ben benieuwd ze lijken me ook erg lekker.
Photobucket
ik ben dol op Oreo en had deze smaken nog niet in de winkel gezien. ze lijken me erg lekker.
Photobucket
2 pakjes skittles. een zakje meller, ik ken ze alleen maar in de rollen dus wilde dit wel mee nemen. vind meller erg lekker. een zakje met pastillen in de smaak kers-mentol, kende dit niet maar wil het graag uitproberen. en als laatste hubba bubba in de smaak appel.

2 thoughts on “snoepgoed gekocht in Duitsland

Geef een reactie

