shoplog september

de afgelopen maand ben ik ook een paar keer wezen shoppen, mijn shirt had je al in het OOTD laten zien dus die krijg je nu niet meer te zien.
Photobucket
ik had in augustus deel 8 van de boekenserie the Vampire Diaries gekocht maar had deel 7 nog niet en die heeft een collega voor mij gekocht.
een warmhoudbeker gekocht bij de action voor me thee of koffie en die was 89 eurocent. een paar oorbellen gekocht bij de zeeman en die waren 75 eurocent. een spindel met dvd’s en een spindel met cd’s en ze komen allebei bij de Real in Duitsland vandaan. de dvd’s waren iets van 17 euro en de cd’s waren iets van 9 euro. was hiervan het bonnetje kwijt. een petje gekocht bij de Wibra en die was 3 euro. een flutroman en die was 4,95. en als laatste van deze foto studs voor mijn armband en die waren 3 euro per stuk.
Photobucket
een kalender voor 2013 met hele mooie tekeningen en die komt bij de Real vandaan in Duitsland vandaan en was 4,95. drie notitieblokken waarvan 2 kleine en 1 grote en ze komen bij de Wibra vandaan. de grote was 1,49 en de kleine waren 1 euro. een paar duitse tijdschriften, de twist is 2 euro, de grazia 1 neuro en de jolie ook 2 euro. stickervel met aan de ene kant zilveren sterren en aan de andere kant gouden sterren en die komt bij de action vandaan en was 75 eurocent.een dvd en die was iets minder dan 2 euro en kwam bij de blokker vandaan. een dag en nachtcreme van garnier en die kwamen bij de action vandaan en waren 1,89 per stuk
Photobucket
twee pakjes met meerdere vellen met stickers bij de action gekocht en waren 75 eurocent per pakje. twee lippenbalsems die ik al had gekocht voordat ik de no buy instelde en heb ze gekocht bij Ici Paris en waren nu samen 2.20 en kreeg de roze nagellak van only you gratis erbij. twee lakken van Rimmel London en die heb ik in Duitsland bij de Real gekocht want ze zijn daar maar 2,5 per stuk. kleine pyramide boekjes voor het maken van 3D kaarten en die kwamen bij de boekenvoordeel winkel vandaan en waren 1.49 per stuk. en als laatste nog wat versier dingen voor het maken van 3D kaarten, alles komt bij de Kruidvat vandaan.alles was een euro per stuk.

2 thoughts on “shoplog september

Geef een reactie

