producten opgemaakt september

Photobucket

  • een gladmakende spray voor het beschermen van je haar bij gebruik van een stijltang, hij rook erg lekker maar zal hem niet opnieuw kopen want gebruik bijna nooit een stijltang.
  • het serum van de action en die zal ik zeker nog een keer kopen, heb al een nieuwe in gebruik.
  • een shampoo en cremespoeling van de Kruidvat voor krullend haar. vond deze erg fijn maar heb nog andere staan die ik eerst op wil maken.
  • twee kleine parfums van essence, vond deze erg lekker maar er zijn nog zat andere geuren die op me verlanglijstje staan dus ik zou deze niet zo snel nog een keer kopen. twee geurdispensors met van die geurstokjes, de ene komt bij de blokker vandaan en de andere bij de action en zou allebei nog een keer kopen vond ze erg lekker ruiken.
  • een kleine parfum van Avril Lavigne en deze wil ik zeker in een groter formaat hebben vond deze erg lekker.
  • een lippenbalsem van Essence, hij was van een LE en dus niet meer te koop maar aan het eind was ik de perzikgeur wel zat dus had hem niet zo snel opnieuw gekocht.
  • 8 kleine geurkaarsen in de geuren kaneel en sandalwood en zou deze zeker opnieuw kopen. vond ze erg lekker.

Photobucket

  • afwasmiddel van de Aldi. vind dit een fijne afwasmiddel en hij is ook nog eens erg goedkoop.
  • een deo van 8X4, vind dit een hele fijne deo en zou die zeker opnieuw kopen.
  • een wasmiddel van Omo voor witte was. zou die alleen kopen als die in de aanbieding was want vind eigen merk wasmiddel vaak net zo goed.
  • mondspoelwater van de AH, heb deze niet opgemaakt maar weggedaan want kon maar niet wennen aan de smaak en vooral aan de nasmaak. nee deze ga ik niet opnieuw kopen.
  • een parfum van Kylie Minoque, was een lekker geurtje maar zou hem niet zo snel opnieuw kopen.
  • een parfum van de action, vond deze erg lekker maar zou hem niet zo snel opnieuw kopen.
  • een geurkaars van de Ikea die ik in de sale heb gekocht dus waarschijnlijk niet meer te koop is. hij rook wel erg lekker en heb er gelukkig nog twee van in mijn kast staan.
  • een haarmasker van de Kruidvat en dit is niet de eerst verpakking die ik op maak en zeker ook niet de laatste.
  • grote en kleine wattenschijfjes. maakt mij niet zo veel uit van welk merk ze zijn, deze waren voor mij goed genoeg. ben hierin niet zo erg kieskeurig.
  • en als laatste waxinelichtjes met een geurtje en deze roken erg lekker. heb gelukkig nog een doosje met 6 waxinelichtjes want ga niet zo vaak in Duitsland shoppen.
6 thoughts on “producten opgemaakt september

  1. hallo, leuk en gezellig blog heb je 🙂
    Ik zie dat je in september en in oktober een anti klit spray hebt opgemaakt, maak je er 1 per maand op, of wissel je sprays om en om ? bedankt

    • bedankt voor je complument.
      volgens mij heb je dat verkeerd gezien. heb een antiklitspray opgemaakt maar die van de action is een serum voor mijn haar. maak eerst de een op voor ik met de volgende verder ga, wel qua haarspullen.

    • die hegron is geen anti klit spray maar een haarserum. heb nu de anti klit spray van hegron en die verpakking lijkt er veel op. gebruik ze niet altijd samen maar gebruik de anti klit spray altijd voor ik me haren doorborstel en die serum vaak op droog haar. borstel me haren door als ze nat zijn omdat ik krullen heb.

Geef een reactie

