moviechallenge week 41

  1. ‘Tamara Drewe’ (2010) Alternatieve titel: Tamara Drewe met Gemma Arterton, Dominic Cooper en Luke Evans. deze was op tv. toen hij net in de bios was kreeg ik van een duitse collega een krantenartikel omdat mijn naam ook Tamara was en daar dacht ik meteen aan toen ik zag dat deze film op tv was. vond het geen slechte film en heb er ook van genoten maar vind hem niet byzonder genoeg om op dvd te kopen.
  2. The Expendables 2 (2012) Alternatieve titel: EX2 met Sylvester Stallone, Jason Statham en Bruce Willis. de cast beloofde heel wat goeds met al die actiehelden en kwam voor mij ook zijn belofte na. deze film zit van begin tot einde vol met actie. heb echt genoten van deze film.
  3. The Prince & Me 3: A Royal Honeymoon (2008) met Kam Heskin, Chris Geere en Adam Croasdell. geinige film al vond ik de eerste prince & me nog de leukste van de drie films. vind het alleen wel jammer dat ze steeds van cast veranderen. geinige film waarbij je niet veel hoeft na te denken.
  4. The Avengers (2012) Alternatieve titel: Marvel’s The Avengers
    met Robert Downey Jr., Samuel L. Jackson en Chris Evans. ik raad je aan als je deze film wilt zien om eerst de iron man, thor, captain america en de hulk film voor die tijd te kijken dan snap je meer over hun geschiedenis. ik hou wel van dit soort films vind vooral de humor van Stark geweldig. ben ook erg blij dat er nog een avengers film gaat kopen. heb erg genoten van deze film.

Photobucket

One thought on “moviechallenge week 41

Geef een reactie

