fietsen/wandelen week 41

heb vorige week heel weinig gefietst en gewandeld. deels doordat ik spierpijn had van de week ervoor en deels door het slechte weer.

zaterdag:
Photobucket
naar de bieb, action en de stad. ik heb in 18.46 minuten 3.92 km afgelegd en 97 cal verbrand.
zondag:
Photobucket
ik heb in 1 uur en 20 minuten 22.87 km afgelegd en daarbij 527 cal verbrand.
Photobucket
samen met me zus door het bos wezen wandelen. we hebben in 1 uur en 16 minuten 5.89 km afgelegd en daarbij 341 cal verbrand

ik heb totaal deze week 5.89 km gewandeld en 26,69 km gefietst.

Geef een reactie

