shoplog FRS 3 voor 50 euro

ja ook ik ben naar de Free Record Shop gegaan om een paar series te kopen. een seizoen staat niet op de foto want heb voor me zus seizoen vier van the big bang theory meegenomen.

heb voor mezelf de vier seizoenen van True Blood meegenomen, ben zelf dol op deze serie en wilde die al graag op dvd hebben. ook heb ik seizoen 6,7,8 van One Tree Hill gehaald, moet nu alleen nog seizoen 9 en heb dan alle seizoenen. en seizoen 5 van Supernatural, love the boys. voor al die negen seizoenen was ik nu 150 euro kwijt terwijl ik normaal gesproken meer dan het dubbele kwijt was. en bovenop ligt de laatste fast film en die was maar 5 euro. ben dol op deze film.

Photobucket

Geef een reactie

