Halloween: de beste vampiers, female!

Ik ben helemaal gek van vampieren en wil met jullie de leukste/knapste vampieren delen. eerst komen de dames aan de beurt en dan de mannen. als ik er eentje vergeet mention me het in de comments.  de filmpjes kunnen spoilers bevatten.

Nina Dobrev speelt in the Vampire Diaries Elena Gilbert en Katherine Pierce. Candice Accola speelt Caroline Forbes in the Vampire Diaries. Lauren Cohen speelt Rose in the Vampire Diaries.  spoiler: in seizoen 4 word Elena ook een vampier.

Ashley Greene speelt in de Twilight films Alice Cullen, Kristen Steward speelt Bella Swan, Nikki Reed speelt Rosalie en Elizabeth Reaser speelt Esme.

Deborah Ann Woll speelt Jessica in True Blood en Kristin Bauer van Straten speelt Pam.

Kate Beckinsale speelt Selene in the Underworld films.

verder schieten me er zo snel geen namen binnen dus als jullie nog dames weten laat het me horen in de comments

 

2 thoughts on “Halloween: de beste vampiers, female!

Geef een reactie

