ik heb een Ereader

Ik heb gisteren een Ereader gekocht. het is de Kobo Glo geworden. vind wel fijn dat er een lampje in zit zodat ik ook in bed kan lezen en heb dat gelijk al gedaan. hij is licht en in het begin is het even wennen hoe je er boeken opzet maar zodra je dat eenmaal door hebt gaat het heel makkelijk. en het fijne is dat hij onthoudt waar je bent gestopt met lezen ongeacht of je meerdere boeken tegelijkertijd leest. hij houdt ook bij hoeveel je leest en hoe lang en je kan prijsjes winnen. heb er gelijk een beschermhoes bij gekocht want wil hem natuurlijk wel mooi houden.
PhotobucketPhotobucket
ik ben nu de wetten der magie en dan de eerste wet van de magie aan het lezen van Terry Goodkind. de foto’s zijn een beetje donker want ze zijn met me mobiel gemaakt want me camera was leeg.

Geef een reactie

