mijn allereerste voetbalwedstrijd

afgelopen zaterdag ben ik met collega’s voor het eerst naar een voetbalwedstrijd geweest en wel als VIP. we gingen naar de wedstrijd Dortmund tegen Stutgart. ben zelf geen voetbalfanaat maar leek me wel leuk om het een keer in het echie te hebben meegemaakt.

mijn collega reed want het was helemaal in Dortmund en dat is voor ons ongeveer anderhalf uur rijden. we gingen daar eerst naar de VIP lounge waar we wat konden drinken en konden eten en dat smaakte ons zeer goed. en toen naar het stadion voor de wedstrijd. we hadden goede plekken en zaten vrij hoog op de oosttribune. ik had nog nooit een wedstrijd meegemaakt maar vond de sfeer erg leuk. wat ik leuk vond was dat er een vak was wat alleen staan was en die maakte de meeste sfeer, ze stonden volgens mij geen moment stil. wat ik van de andere heb meegekregen was dat het geen spannende wedstrijd was. de eindstand was 0-0. dortmund had wel gescoord alleen helaas was het buitenspel.

na de wedstrijd weer terug naar de lounge gelopen, nog wat gegeten en toen weer terug naar huis. alles bij elkaar heb ik een leuke dag gehad en kan ik nu zeggen dat ik een voetbalwedstrijd heb gezien.

een aantal filmpjes en foto’s vanuit het stadion. ze zijn allemaal gemaakt met me Iphone

Photobucket
in dit vak stonden ze. totaal waren er iets van 81000 mensen in het stadion
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Geef een reactie

