tag: dit of dat??

http://adorablebooks.nl/ had een hele leuke tag genaamd dit of dat. ik wist dat hij bestond in beautyland maar niet dat hij bestond in boekenblogland

1. Audioboek of een echt boek? een echt boek.

2. Zachte of harde kaft? maakt mij niet uit. ik lees het meest boeken van de bieb en die hebben een harde kaft maar een zachte kaft vind ik net zo goed. in bed lees ik toch uit me ereader.

3. Fictie of non-fictie? allebei vind ik erg leuk maar als ik moet kiezen ga ik toch voor fictie.

4. Verzonnen of de echte wereld? de echte wereld moeten we in leven maar dromen we allemaal niet eens over een andere wereld. ikke wel.

5. Harry Potter of Twilight? moeilijke keuze. ik heb van allebei de boeken gelezen en de films gezien en verheug me erg op de laatste twilight film. ga door mijn voorkeur voor vampieren toch voor de twilight boeken/films.

6. Geleend of gekocht? lenen, ben lid van de bieb en kom er graag maar koop ook graag boeken. heb best veel boeken in me kast staan en heb sinds kort een ereader en heb daar ook al aardig wat boeken op staan.

7. Boekenwinkel of online? boekwinkel maar bestel vaak engelstalige boeken online omdat ze bij ons in de winkel niet veel engelstalige boeken hebben.

8. Eenmalig boek of trilogie?trlogie, ik ben dol op boeken uit een serie. ben momenteel ook bezig met de wetten van de magie van Terry Goodkind en dat is een serie van 12 boeken. maar lees ook graag eenmalige boeken, het verhaal moet me gewoon aanspreken.

9. Zwaar en dik of lief en kort? lief en kort hou niet zo van zware boeken.

10. Romantisch of actie? actie, ben dol op actie.

11. Lezen in een knusse omgeving of in de zon? vind het heerlijk om in bed te lezen maar zat in de zomer ook lekker te lezen in mijn hangmat in de zon dus allebei.

12. Warme chocolademelk of koffie? Warme chocolademelk met heel veel slagroom!

13. Eerst de recensie lezen of zelf beslissen? zelf beslissen maar heb ook wel eens gehad dat door een recensie ik graag een boek wilde lezen maar beslis zelf altijd wat ik er van vind.

Zo, dat was de tag!Neem de tag gerust over . zou het leuk vinden als je het vermelde in de comments.

 

2 thoughts on “tag: dit of dat??

Plaats een reactie