presents from the USA

een hele tijd terug vroeg een meisje uit Amerika of ik wilde swappen met haar. zij wilde graag een tshirt met nederlandse tekst erop en ik mocht ook wat aan haar vragen. heb geen foto’s gemaakt van mijn pakketje wat ik aan haar heb gestuurd maar had wat samples en wat drop en thee bij haar shirtje gedaan en laatst kreeg ik een leuk pakketje van haar terug.
Photobucket
zo kreeg ik het pakje
Photobucket
was erg happy toen ik de doos open maakte.
Photobucket
een bodylotion van Victoria Secrets die echt heeeeeeel erg lekker ruikt. daarnaast een zakje met noten voor als ontbijt.
Photobucket
wat reclame, een reep chocolade (geloof ik), een zakje chocolademelk met mini marsmellows erin, een nagellakje en een mini tandpasta.
Photobucket
nog meer snoepgoed en drie magneetjes van boeken waarvan ik nog nooit gehoord had maar die ik nu graag wil lezen.
PhotobucketPhotobucket
leuke kaartjes. vind de muntjes erg leuk. het linkse kaartje had ze zelf gemaakt.

ben met alles erg blij en van het snoepgoed komt zeker nog een artikel van.

Geef een reactie

