Drugstore Tag!

Ik zag bij Femke (http://femketje.nl/2012/11/26/drugstore-tag/)  een hele leuke tag namelijk de drugstore tag.

als je wilt mag je hem van mij overnemen.

1. What is your favorite drugstore makeup brand? (Wat is je favoriete make up merk van de drogisterij?)

Ik ben dol op Essence en Catrice.

2. What are your favorite face, cheek and lip products? (Wat zijn je favoriete producten voor gezicht, wangen en lippen?)

ik gebruik bijna nooit make up maar ben dol op lippenbalsems en als ik foundation gebruik is die van bourjois omdat die kleur matcht met mijn huidskleur. vind de glosjes van Catrice wel fijn.

3. Least favorite product? (Wat is je minst favoriete product?)

eyeliners en maakt niet uit in welke vorm ik kan er niet mee overweg en pigmenten, heb dan meer onder mijn oog zitten dan erboven.

4. What is the best makeup bargain? (Wat is het allerbeste ‘koopje’?)

ik heb ooit een GOSH nagellakje in de uitverkoopbak gevist en die was uiteindelijk maar 0.25 euro dus dat was erg goedkoop.

5. What is your favorite underdog product? (Wat is het product wat je super fijn vind, maar eigenlijk veel te weinig gebruikt?)

ik gebruik mijn make up in het algemeen te weinig. met me werk is het niks en in het weekend ben ik vaak te lui om me op te maken.

6. A drugstore product that is overpriced? (producten van de drogisterij die je te duur vind?)

de lakken van Rimmel London vooral omdat ze in Duitsland een stuk goedkoper zijn. waarom moet het hier zo duur zijn.

7. Show your best drugstore dupe(s)! (Laat je beste dupes zien!)

ik weet niet echt of ik dupes heb. wel heb ik een aantal lakken die lijken op de lakjes van Chanel maar omdat ik niks van Chanel heb kan ik ze ook niet vergelijken.

8. Drugstore product that isn’t worth the hype? (Een product van de drogisterij dat het niet waard is om een hype te zijn?)

hier weet ik zo snel niks te vertellen. wat ik niks vind kan een ander weer geweldig vinden.

Geef een reactie

