moviechallenge week 48 en 49

  1. WALL·E (2008) Alternatieve titel: Wall-E met de stemmen van Ben Burtt, Elissa Knight en Jeff Garlin. wat was dit een lieve film maar niet eentje die ik nog een keer wil zien. vond hem wel schattig maar heb betere animatiefilms gezien.
  2. Skyfall (2012) met Daniel Craig, Judi Dench en Javier Bardem. ik vond het niet de beste bond film ooit maar was wel een leuke en spannende film. er zat humor en actie in. was een leuke james bond film maar geen geweldige maar dat komt omdat ik er te veel van verwacht had nadat ik had gehoord dat dit de beste bond film ooit gemaakt is nou ik ben dol op de oude james bond films en vind die beter. ik mis de technische snufjes en de bekende one liners. hij zei maar een keer the name is Bond, James Bond.
  3.  Fast & Furious (2009) Alternatieve titels: Fast and Furious, Fast & Furious 4 met Vin Diesel, Paul Walker en John Ortiz. vind deze films erg leuk en toen ik zag dat deze op tv was wilde ik hem graag nog een keer zien. ben dol op actiefilms en vind deze erg gaaf.
  4. The Cry of the Owl (2009) met Paddy Considine, Julia Stiles en James Thomas Gilbert. een aparte film maar wel een goede film. hij is meer mysterious dan spannend maar dat is op zich niet verkeerd.

Photobucket

4 thoughts on “moviechallenge week 48 en 49

Geef een reactie

