The Winterlicious TAG

ik ben geen fan van de winter maar hou wel van de feestdagen, de gezelligheid en de cadeautjes en gedichten maken maar ook lekker vrij zijn en leuke dingen doen.
ik vond deze tag oa op de blog van Lotte en Bernadet (http://www.gloriousladies.nl/overig/the-winterlicious-tag/) en wilde hem graag overnemen.

1) Favorite Winter Nail Polish?

dat is een moeilijke heb best veel lakken maar zou dan wel voor een donkere gaan of juist voor een zilveren, vind blue rhapsody van essie erg mooi voor de feestdagen.

2) Favorite Winter lip product?

lippenbalsems, heb ze in blikjes en in stick vorm en kan nu niet zonder. heb er altijd eentje bij me. mijn lippen smeken er om.

3) Most worn Winter clothing piece?

in huis mijn sloffen heb dan lekkere warmen voeten en ben ook dol op vesten en verlaat het huis niet zonder een sjaal om mijn nek. alles doen om het niet koud te krijgen.

4) Most worn Winter accessory?

dat is dus een sjaal. heb er een aantal en kan niet zonder een sjaal om mijn nek lekker warm te houden vooral omdat ik heel snel verkouden ben.

5) Favorite winter scent/candle?

ik hou van de geur van kaneel of die van gebakken koekjes. heerlijke warme geuren ook al ben ik nog steeds dol op de geur van vanille die kan voor mij altijd.

6) Favorite Winter beverage?

warme chocolademelk en dan het liefst nog met een flinke dot slagroom. bij de V&D hebben ze hem in de smaken melk, puur en wit en vind die gewoon heerlijk.

7) All time favorite Christmas/Holiday movie?

ik vind the Holliday een leuke film maar ook films zoals de Home Alone films die altijd rond die tijd worden uitgezonden op tv net als de Sissi films.

8) Favorite Christmas/Holiday song?

heb niet echt een nummer wat ik geweldig vind. last Christmas van Wham is geweldig net als all i want from Christmas is you van Mariah Carey. twee oude nummers die leuk blijven. en het nummer Santa Baby vind ik leuk en dan de versie gezongen door Kylie Minoque.

9) Favorite Holiday food/treat?

oliebollen, appelflappen en ananasflappen vooral als ze zelf gemaakt zijn.

10) What is your favorite Christmas Decoration this year?

ik doe zelf weinig aan kerstversiering maar vind een mooie kerstboom met lampjes en leuke ballen altijd leuk. mijn ouders hebben altijd een hele mooie grote boom in de woonkamer staan en geniet graag van hun boom.

11) What’s at the top of your Christmas list?

boeken en series. wil graag het laatste seizoen van One Tree Hill en van Dr. Quinn Medicine Woman hebben. maar ben blij met alles wat ik krijg.

12) What are your plans for the holidays this year?

ik vier de kerstdagen met vrienden en familie en oud en nieuw met vrienden en mijn buurman en zijn kinderen. heb er zin in.

hebben jullie al plannen voor de feestdagen??

 

2 thoughts on “The Winterlicious TAG

Geef een reactie

