My Favorites TAG.

Bernadet van http://glorious-ladies.blogspot.nl/2012/10/my-favorites-tag.html had een hele leuke tag en die wilde ik graag doen. een ieder van jullie mag hem natuurlijk ook overnemen.

Mijn favorieten serie.

Photobucket

dat is op dit moment The Vampire Diaries. die serie word steeds beter en ik kan steeds niet wachten om een nieuwe aflevering te zien. ik moet nog een paar afleveringen van seizoen 4 zien maar kan niet wachten om ze te zien.

Mijn favorieten artist.

heb nu niet echt een artiest die ik echt dol op ben, vind veel muziek leuk ligt aan hoe ik me voel.

PhotobucketMijn favorieten eten.

sinds ik Sushi heb gehad ben ik er dol op en als het kan eet ik het graag. het is standaard dat als ik in Bocholt ga winkelen ik sushi ga eten en gelukkig is mijn moeder ook dol op Sushi want ga een paar keer met haar in Bocholt shoppen.

Mijn favorieten drank.

ik drink eigenlijk niks met prik want ben er niet dol op en ben waarschijnlijk een van de weinige mensen die niet van cola houdt. ik drink graag dranken zoals dubbelfris en crystal clear en dan vooral met de smaak peer en van de crystal clear alleen de versies zonder koolzuur.

Favoriete actrice(s).

Photobucket

dat is voor mij makkelijk, sinds ze de hoofdrol speelde ben ik al fan van haar en heb veel films van haar gezien en op dvd en baalde toen Ringer na een seizoen werd gecanceld. ben dol op Sarah Michelle Prinze-Gellar.

Mijn favorieten acteur.

Photobucket

Ian Somerhalder, vind hem vooral geweldig in the Vampire Diaries en hij is gewoon erg lekker.

Mijn favorieten kleur.

bordeauxrood, vind dat een prachtige kleur.

Mijn favorieten kleding merk.

heb ik niet echt, heb om eerlijk te zijn wel veel kleding van de H&M en van Jeans Centre in mijn kast liggen. ben dol op die twee winkels.

Mijn favorieten make-up merk.

heb veel make up van essence en catrice en ben dol op hun make up maar zou ook graag van urban decay een palette willen hebben of eentje van Sleek.

Mijn favorieten stad.

Parijs, lijkt me gaaf om de route te volgen die ze in de Da Vinci code ook volgde en de touristische plekken te zien, ook wil ik ondanks me hoogtevrees graag de eifeltoren beklimmen en dan graag samen met iemand die me hand kan vasthouden maar lijkt me ook gaaf om er te gaan shoppen. en een bezoekje aan Disneyland mag dan niet ontbreken.

Geef een reactie

