moviechallenge week 50 en 51

  1. Thick as Thieves (2009)  Alternatieve titel: The Code met Antonio Banderas, Morgan Freeman en Radha Mitchell. film vol met actie die absoluut anders eindigde dan ik verwacht had. ben dol op films met Morgan Freeman en Antonia Banderas en vond ze goed in deze film.
  2. The 24th Day (2004) met James Marsden, Scott Speedman en Sofía Vergara. terwijl ik deze film keek had ik steeds meer het gevoel dat ik hem toch al eens had gezien. een aparte film maar zeker geen verkeerde film.
  3. Alice through the Looking Glass (1998) Alternatieve titel: Alice en het Betoverde Schaakspel met Jonathan Bailey, Kate Beckinsale en Desmond Barritt. het verhaal van Alice is een beetje apart en vaag en dat was deze film ook. een beetje vreemd maar wel erg leuk.
  4. The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe (2005) Alternatieve titel: De Kronieken van Narnia: De Leeuw, de Heks en de Kleerkast met Georgie Henley, William Moseley en Skandar Keynes. hij was op tv en dit is niet de eerste keer dat ik deze film heb gezien. hij blijft leuk hoe vaak je deze ook ziet.
  5. Alatriste (2006) met Viggo Mortensen, Unax Ugalde en Elena Anaya. ik vond het geen thriller en er zat ook weinig actie in vond ik. en vond het ook irritant dat het een spaanstalige film is. nee deze raad ik zeker niet aan en zal ik zeker niet nog een keer kijken. pluspunt Viggo acteert wel goed in deze film.
  6. chatterbox (2008) met Brianna Chomer, Allison Bailey en Mary Jo Gruber. een typische tienerfilm over een meisje die er alles aan doet om een wedstrijd te winnen. een leuke film om van te genieten, verstand op nul en kijken maar.

Photobucket

2 thoughts on “moviechallenge week 50 en 51

  1. moet lukken: ik heb enkel Alatriste gezien, ergens gekocht omdat hij zo goedkoop was, bleek hij dus nog te duur 🙂 ik heb hem aan een vriendin gegeven die Spaans aan het leren is!

Geef een reactie

