TAG ~ December!

Tim van http://alwayswhitney.com/everythingtim/ had een hele leuke tag namelijk de December tag. hij had hem zelf verzonnen want deze TAG is gemaakt door Nikkie van NikkieTutorials.

1. Wat vind je het leukst aan de maand december?

de gezeligheid en het samen zijn met de feestdagen en lekker vakantie hebben en niet aan je werk te hoeven te denken.

2. Wat is jouw favoriete parfum om met de feestdagen te dragen?

Loverdose van Diesel en mijn Ed Hardy geur. ben dol op beiden geuren.

3. Wat zijn drie producten waar je niet zonder kan deze maand?

bodylotion, handcreme en lippenbalsem. ik heb niet alleen een hele droge huid maar ook droge handen en droge lippen.

4. Wat is jouw favoriete look voor deze maand?

ik heb niet echt een vaste look.

5. Wat is je favoriete meest glitterende product?

dan kies ik voor een glitterlak en heb er een aantal die ik erg mooi vind. kan zo snel geen namen noemen.

6. Wat is je favoriete kerstversiering?

ondanks dat ik zelf geen boom heb vind ik een versierde kerstboom erg mooi.

Photobucket7. Van welk snoepgoed ga je veel te veel eten deze maand?

ik probeer minder te snoepen en heb dit jaar bijna geen pepernoten gehad maar ik eet deze tijd meer bonbons en chocolade.

8. Wat is je favoriete kerstfilm/serie?

de Home Alone films vind ik erg leuk en heb van de week de film Christmas hope gezien en dat soort films zijn ook erg mooi.

9. Wat hoop je dat de kerstman je geeft dit jaar?

https://acrazylady.wordpress.com/2012/12/30/kerstcadeaus/?preview=true&preview_id=10646&preview_nonce=d892d61a04 dit heb ik allemaal met kerst gekregen.

10. De feestdagen draaien om liefde voor je medemens. Wil je iemand een shout-out geven?

mijn moeder. ik hou heel veel van je mam en bedankt voor twee hele leuke kerstdagen.

One thought on “TAG ~ December!

Geef een reactie

