moviechallenge 2012

vorig jaar heb ik 151 films gezien waarvan ze niet allemaal even leuk waren en even goed.

  • Duplicity (2009) vond ik een hele saaie film die ik met moeite heb afgekeken.
  • Love and Other Drugs (2010) viel me 100% mee en vond ik zelfs een hele goede film.
  • Extremely Loud and Incredibly Close (2011) vond ik een erg indrukwekkende film.
  • Dream House (2011) vond ik een hele spannende en goede film.
  • We Bought a Zoo (2011) was ook een ontroerende film.
  • Alvin and the Chipmunks: Chip-Wrecked (2011) de chipmunks blijven gewoon grappig.
  • The Guardian (2006) was een hele goede en ontroerende film.
  • Alatriste (2006) vond ik minder deels doordat hij spaanstalig was maar vond het verhaal ook niet echt spannend.

dit jaar genoeg leuke films gezien en heb ze niet eens allemaal opgenoemd.

Geef een reactie

