produkten opgemaakt december

vorige maand weer heel wat opgemaakt en ook een aantal dingen die geen beauty artikelen zijn.
Photobucket

de zonnebrand heb ik niet echt opgemaakt maar doe ik weg want volgend jaar zomer is hij te oud en heb hem nu niet meer nodig. een douchegel van Dove en eentje van Balea. die van dove was heerlijk zacht en die van Balea rook heel erg lekker. beiden zou ik zo nog een keer kopen alleen die van Dove word erg moeilijk want die was een LE. allesreiniger, deze heb ik op de huishoudbeurs gekocht en zou ik alleen kopen als er weer een goede aanbieding is. een bodylotion van the body shop met shimmers in de geur kokos. ben dol op de geur kokos en vond deze ook heel erg lekker. thee in 4 fruitsmaken, probeer nu meer thee te drinken omdat ik thuis vaak te weinig drink. deze waren erg lekker. heb hier nog een doosje van liggen. het groene appeltje van DKNY en wat is deze lekker, ben echt dol op deze geur. een lippenbalsem van de Aldi en eentje van vaseline. zou beiden niet zo snel kopen omdat ik na een tijdje de geur beetje zat was. een prittstift. een nagellakremover van essence met een sponsje erin. vind deze heel erg fijn helaas verkopen ze die niet meer. en een klein vijltje van een LE van essence.
Photobucket
een blikje met de niveacreme, deze gebruik ik voornamelijk op me werk en vind hem heel erg fijn. zeker een aanrader. een zoutscrub van de Kruidvat die ik zeker nog een keer ga kopen. mijn geliefde haarmasker van de Kruidvat die ik zeker vaker ga kopen. een shampoo en cremespoeling van glisskur die ik niet nog een keer zou kopen. vond de heur niet zo lekker en vond ze niet voedend genoeg voor mijn haar. G van Gwen Stefani, een heerlijk geurtje wat geloof ik niet meer te koop is. een nagellakremover in een bessengeur die zeker aan te raden is, alleen wel in Duitsland te koop. en grote wattenschijfjes.
Photobucket
een dag en nachtcreme van Garnier die ik erg fijn vind en hij ruikt ook erg lekker. een facewash van Yves Rocher die ook erg goed is. en een flesje met hazelnootsiroop om je eigen koffie een lekker smaakje te geven, deze heb ik in Duitsland gekocht en vind hem erg lekker, zeker een aanrader.

heb ook nog een geurkaars opgemaakt in de geur versgebakken koekjes van de action maar omdat de pot kapot was gesprongen staat die niet op de foto.

 

Geef een reactie

