ootd: rood met uiltjes

PhotobucketPhotobucket

 

blazer: forecast
tuniekje: klein winkeltje in Cork in Ierland gekocht
broek: M&S mode
schoenen: of schoenenreus of dolcis ik weet het niet meer.
sieraden: gekregen

 

 

dit outfit had ik aan tijdens oud en nieuw. de dochter van mijn vriendin die bijna 2 is vond vooral de armband erg leuk en wees er een aantal keer naar. de rode broek is meer een zomerbroek en wat korter maar met een paar laarzen vind ik hem nog prima kunnen. het tuniekje vond ik gelijk leuk toen ik hem zag en ben er nog steeds erg blij mee. heb hier in Nederland nog niemand met hetzelfde tuniekje zien lopen.

Geef een reactie

