geleend bij de bieb 5 januari

ik had een boek gereserveerd bij de bieb en die kon ik ophalen en dat heb ik afgelopen zaterdag gedaan. heb verder nog een boek meegenomen en een boek ingeleverd want robijnrood van K.Gier had ik al uitgelezen. heb dus nog twee boeken van de vorige keer in huis en het boek Heksen en ondoden van K. Harrison wat ik gereserveerd had en ik heb wacht op mij van G. Forman geleend. zag die liggen en vond het voorgaande boek hiervan erg goed.
PhotobucketPhotobucket

2 thoughts on “geleend bij de bieb 5 januari

Geef een reactie

