tag: get to know me

Charr van http://xxxcharr.blogspot.nl/ had een hele leuke tag namelijk get to know me ( http://xxxcharr.blogspot.nl/2012/12/personal-get-to-know-me-tag.html) en die wilde ik graag van haar overnemen. en een ieder mag hem weer van mij overnemen.

Ben je naar iemand vernoemd?
nee dat niet. mijn ouders hadden moeite met mijn naam en toen kwam een collega van mijn moeder met de naam Tamara.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
dat weet ik zo snel niet. bij zielige films en series huil ik erg snel. denk in mijn vakantie bij Grey’s anatomy of bij Private Practice bij die series moet ik regelmatig een traantje wegpinken en af en toe is dat best wel lekker hoor.
Heb je kinderen?
nee en het ziet er niet meer uit dat dat gaat gebeuren. ben al 33 en word al bijna te oud om nog kinderen te krijgen en heb nog steeds geen vriend en zie het niet zitten om alleen een kind op te voeden.
Als je een ander persoon was, zou je dan vrienden zijn met jezelf?
geen idee. ik kan best raar zijn maar ook erg lief en oprecht. denk het wel want ik ben iemand die je niet snel zal kwetsen en er voor je is als je me nodig hebt. en ik kan heel goed luisteren.
Ben je vaak sarcastisch?
niet echt. kan soms wel sarcastich uit de hoek komen maar in het algemeen ben ik erg eerlijk en zeg waar het op staat.
Wil je ooit bungee-jumpen?
voor geen goud ik heb heel erg last van hoogtevrees.
Wat valt je als eerste op als je iemand ziet?
ik kijk als eerste naar iemands ogen.
Wat voor kleur ogen heb je?
blauw/grijs.
Horror films of films met een happily ever after?
allebei. ik vind allebei leuk ligt aan mijn bui. ben alleen wel zo’n lafaard dat ik enge films overdag kijk. heb laatst alle resident evil films gezien en die wel gewoon ’s avonds gezien maar zo eng vind ik die weer niet. films zoals Saw en Hostel vind ik weer niks dat is me te overdreven en te goor.
Favoriete geur?
ben dol op vanille en kokos en van mijn parfums ben ik dol op mijn Ed Hardy geur en de geuren Loverdose en Marouscha.
Zomer of winter?
zomer. ik hou niet van de kou en sneeuw nee geef mij maar de zomer. vooral sinds ik heb ontdekt dat je bij ons heerlijk kunt fietsen en dat doe ik veel liever in de zomer dan in de winter. vooral als er sneeuw ligt laat ik de fiets maar al te graag in de schuur staan.
Computer of televisie?
computer maar dat komt kijk bijna geen tv en de series die ik volg kijk ik vaak online.
Noem het meest verre land op waar jij ooit bent geweest?
dat moet zijn of Portugal of Griekenland. denk dat beiden ongeveer wel even ver waren. ben nog nooit buiten europa op vakantie geweest.
Favoriete film?
die heb ik niet. ik heb zoveel films gezien en heb er meerdere die ik erg leuk vind. als ik er een moet opnoemen dan zeg ik degene die me nu te binnen schiet. een oudje maar eentje die mooi blijft. dirty dancing. ik hou van deze film.
Wat wilde je vroeger altijd worden?
journaliste, fotografe en dierenverzorgster.
4 thoughts on “tag: get to know me

Geef een reactie

