tag: Get To Know Me Better

bij Marjolein van http://www.sweethippos.nl/ zag ik een hele leuke tag namelijk de get to know me better tag. http://www.sweethippos.nl/2013/01/get-to-know-me-better-tag.html. wilde hem graag overnemen en een ieder die hem wilt overnemen mag dat van mij. je mag hem ook in de comments doen.

Geboortejaar: 1979

Hoe lang ben je? 1.69. niet lang maar ook niet echt klein.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? ik moet plassen. als ik niet wakker word van de wekker dan word ik wakker van me blaas.

Waar ben je op dit moment? ik zit in de woonkamer achter me pc.

Single/Relatie?  single

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:  prettig gestoord, onzeker, lief.

Guy-/Girlcrush: Ian Somerhalder, Vin Diesel, Jensen Ackles, Candice Accola, Nina Dobrev, Sarah Michelle Prinze-Gellar.

Wat zou je op dit moment graag willen? dat het weer weekend is, lekker uitslapen.

Wat is je doel van het leven? gelukkig zijn en goed in me vel zitten.

Waar ben je bang voor?  insecten en hoogtes. en om mensen om me heen te verliezen.

Heb je je rijbewijs? ja, ik rijd al meer dan 2 jaar rond in mijn eigen autotje en ben er nog steeds erg blij mee.

Nagellak of lipstick? nagellak.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?  lente als alles weer langzamaan tot leven komt en in de bloei komt te staan.

Wil je ooit gaan trouwen? ik roep al een hele tijd dat ik niet wil trouwen en geen kinderen wil maar als de ware jackob langs komt weet ik niet of ik nee zeg maar voor nu nee. geloof ook niet meer in de ware.

Ben je een healthy-freak? nee, ik sport heel weinig en eet bijna geen fruit.

Wat voor kleur haar/lengte heb je? kort lichtbruin haar met flink wat krullen en ja die zijn van mezelf.

Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? een oogschaduw palette van Urban Decay

Heb je tattoos/piercings?  heb in allebei mijn oren twee gaatjes en heb op mijn rechterenkel het chinese teken van vriendschap en aan de binnenkant van mijn linkeronderbeen een japanse bloem en het chinese teken van respect.

Draag je een bril? ja

Wat is jouw perfecte pizza? heb er niet een die ik perfect vind. hou van shoarma op me pizza maar ook kaas, vis en spinazie vind ik erg lekker erop.

Wat is je favoriete eten/drinken? ik hou van buitenlands eten en qua drinken drink ik veel thee maar ook sapjes zoals sinaasappelsap en met alchohol graag baily’s .

Wat is je favoriete parfum? dan ga ik toch voor de Ed Hardy geur.

Wat is het laatste wat je kocht? een cadeautje voor de dochter van een vriendin die laatst jarig was.

Wat deed je vanochtend om 8:00? toen sliep ik nog. heb dit artikel afgelopen zondag al geschreven.

Favoriete ijsje?  perenijsjes

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? allebei ik vind het soms heerlijk om op tijd op te staan maar ook heerlijk om lekker uit te slapen.

Wat zijn je plannen voor 2013?  aan mijn zelfvertrouwen werken.

Met hoeveel kussens slaap jij? een

Ben je een ochtend of een avond persoon?  als ik moet kiezen meer een ochtendpersoon dan een avondpersoon.

Ben je geordend of rommelig? meer rommelig. ik moet mijn huisje ook echt bijhouden anders is het er zo een rommeltje.

Wat wil je op dit moment graag zien? kan niet wachten om nieuwe afleveringen van the Vampire Diaries te zien. ben dol op deze serie.

Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben?  dat ik goed in mijn vel zit en gelukkig ben.

Wie mis je op dit moment?  niemand, een vriendin van mij heb ik al te lang geleden gezien dus hoop dat we elkaar snel weer zien maar echt missen doe ik niemand.

Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf?  mijn ogen, vind dat ze een mooie kleur hebben en heb ook mooie lange wimpers.

Ben je verlegen?  ja heel erg.

Heb je een accent?  volgens mijn brabantse vriendin wel die ligt steeds dubbel als ik cola zeg en noemt me dan Ilse (de Lange). kom zelf uit de achterhoek maar kan niet plat praten. zelf vind ik dat het nog wel meevalt.

Heb je zussen/broers, hoe oud? ik heb een jongere zus en die is 29.

Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? opstaan, wat rommelen, naar me werk rijden, werken, naar huis rijden, eten koken, eten, rondje wandelen, afwassen en even in de huis aan de slag, douchen, tvserie of een film kijken en soms beetje internetten en dan naar bed toe. dit is een werkdag me weekenden zien er steeds anders uit.

 

 

 

 

One thought on “tag: Get To Know Me Better

Geef een reactie

