first things tag

Esmay van http://alaesmay.nl/ had een hele leuke tag (http://alaesmay.nl/2013/01/06/persoonlijk-first-things-tag/)  en die wilde ik graag van haar overnemen.

First thing you do when you wake up in the morning:

kijken hoe laat het is en als de wekker gegaan is ga ik eerst even naar Hay Day om voor mijn beestjes te zorgen en leg ik wat woordjes aan in Wordfeud.

First things you do when you get to the gym:

lang geleden dat ik daar ben geweest maar vroeger toen ik er nog kwam was eerst me omkleden en dan beginnen met de of de fiets, loopband of crosstrainer ligt eraan wat op dat moment vrij was. heb al jaren geen sportschool meer van binnen gezien.

First thing you do when you get home from work:

mijn schoenen uit en mijn sloffen aandoen, draag op het werk werkschoenen en die zijn niet echt fijn. daarna begin ik met koken of warm ik een kliekje op in de magnetron.

First car:

citroen saxo en daar rij ik nog steeds in rond, heb hem pas 2 1/2  jaar.

First accident/traffic violation:

ik ben met me brommer aangereden door een auto, zij sloeg linksaf en had mij niet gezien dus reed ik tegen haar zijkant op. had mijn enkel gekneust en mijn brommer had veel schade. als ik geen helm op had had ik waarschijnlijk mijn nek gebroken want in de zijkant van de auto zat precies een deuk waar ik met mijn hoofd dus tegen aan kwam. het ongeluk zelf ben ik kwijt van de schrik en angst denk ik.

First thing you wanted to be when you grew up:

ik geloof iets met dieren, heb in mijn tienertijd ook in een dierenasiel gewerkt en ben nog steeds dol op dieren.

First choice beverage:

de laatste tijd drink ik heel veel thee en in de zomer ben ik dol op ijskoffie. en met alghohol graag een Baily’s.

First choice dessert:

iets met chocolade. tiramisu vind ik heerlijk.

First song that comes to mind:

een nummer van glee, ben geen fan van de serie maar vind de muziek wel erg leuk. i feel pretty/unpretty

First major purchase:

dat was mijn tv toen ik op mezelf ging wonen. ik heb hem nog steeds het is een tv met ingebouwde videorecorder. hij kan niks meer opnemen maar de tv doet het nog steeds en is al bijna 13 jaar oud. echt een klasieker.

First job:

dat waren nog bijbaantjes en ik denk dat het was prei poten/aardbei plukken op het land. deed ik altijd samen met wat vriendinnen in de zomer toen ik nog te jong was om een bijbaantje via het uitzendbureau te hebben.

First time you flew on a plane:

dat was naar Kos in Griekenland samen met een vriendin.

 

ik geef hem niet door maar je mag hem van mij overnemen.

 

 

One thought on “first things tag

Geef een reactie

