Sterren met een babyface

http://entertainment.nl.msn.com/celebrity/sterren-met-een-babyface heeft wel eens leuke artikelen en deze viel mij op. zal niet alle sterren behandelen maar degene die ik leuk vind.

Emma Watson
Photobucket
Ermma Watson stond met haar mond vol tanden toen de Amerikaanse immigratiedienst haar tegenhield, omdat ze dachten dat ze nog maar 12 was! De actrice werd tegengehouden door een Amerikaanse douanebeambte op JFK Airport, omdat deze wilde weten waarom ze niet met een volwassene reisde.

De Harry Potter-ster twitterde het volgende over het incident: “Paspoortcontrole: ‘Onbegeleide minderjarige?’ Ik: ‘Sorry?’ Paspoortcontrole: ‘Waar is je begeleider?’ Ik: ‘Ik ben 22!!!!! #ikdraagnooitmeereenrugzak'”

Selena Gomez
Photobucket
Zonder haar zwaar opgemaakte ogen ziet Selena Gomez eruit alsof ze 13 is!

Zooey Deschanel
Photobucket
Zooey Deschanel is 32 en gescheiden, maar dankzij haar unieke stijl en de naïeve typetjes die ze speelt, lijkt ze veel jonger.

Rachel McAdams
Photobucket
De schattige Canadese actrice Rachel McAdams is 34 jaar, maar zou zomaar voor tien jaar jonger kunnen doorgaan.

Geef een reactie

