moviechallenge week 3

  1. Machete (2010) met Danny Trejo, Jessica Alba en Robert De Niro. een over de top film met een vrij bekende cast. ik dacht eerst dat het een film was van Quentin Tarantino maar nee hij is van Robert Rodriguez, beiden maken films die een beetje in hetzelfde straatje vallen. films met veel geweld, humor maar vooral rondvliegend bloed en ledematen. deze was net zo, maar daarom juist erg geweldig. lach soms dubbel van het lachen. ook al worden er een aantal ledematen afgehakt dit word op zo’n over the top manier gedaan dat het niet meer eng is. heb echt zitten genieten van deze film.
  2. Step Up Revolution (2012) Alternatieve titels: Step Up 4, Step Up 4 Miami Heat met Kathryn McCormick, Ryan Guzman en Chadd Smith. ik hou van dansfilms en vond deze weer geweldig. het idee van de flashmobs vond ik ook erg leuk gedaan en was erg leuk om te zien. heerlijke film was dit.
  3. The Tall Man (2012) Alternatieve titel: The Secret met Jessica Biel, Stephen McHattie en William B. Davis. dit was een erg spannende en indrukwekkende film. ik had meer een thriller/horror verwacht vooral door de poster maar vond het meer een thriller/drama. de film zet je een aantal keer op het verkeerde spoor en de uiteindelijke wending had ik niet verwacht. hele spannende maar vooral goede film. echt een aanrader.

Photobucket

6 thoughts on “moviechallenge week 3

  1. ik vond machette ook heel goed! en ja, rodriguez werd vroeger (en soms nog) afgedaan als een leerling of meeloper van QT maar ik vind hem veel beter!
    the tall man had ik nog niet van gehoord, staat op de lijst! thx

    • ze hebbn toch ook al een aantal keren samen gewerkt? in ieder geval met de grindhouse films. sommige vind ik leuk maar niet alles. vond reservoir dogs erg slaapverwekkend en sin city vond ik weer wel goed. en wist niet dat de spy kids films van rodriquez waren.
      volgens mij zijn die twee vrienden van elkaar. geloof ik.

  2. ja ze zijn, of waren toch goeie vrienden, ik las dat de vriendschap een beetje begint te tanen nu RR zoveel succes heeft, en QT net een paar flops maakte(maar dat kunnen natuurlijk ook roddels zijn hé)

    —El Mariachi (1992)
    —Desperado (1995)
    Four Rooms (1995)
    —-From Dusk Till Dawn (1996)
    -The Faculty (1998)
    Spy Kids (2001)
    Spy Kids 2: Island Of Lost Dreams (2002)
    Spy Kids 3-D: Game Over (2003)
    —-Once Upon A Time In Mexico (2003)
    -Sin City (2005)
    The Adventures of Sharkboy and Lavagirl (2005)
    –Grindhouse (2007)
    Shorts (2009)
    —-Machete (2010)
    dit is de lijst van RR, ‘k heb streepjes gezet welke ik gezien heb, en hoe meer hoe beter ik hem vond.

    • heb je al veel films van hem gezien. ik heb deze gezien:
      Desperado (1995)
      Spy Kids (2001)
      Spy Kids 2: Island Of Lost Dreams (2002)
      Spy Kids 3-D: Game Over (2003)
      Once Upon A Time In Mexico (2003)
      Sin City (2005)
      Grindhouse (2007)
      Machete (2010)

Geef een reactie

