shoplog Arnhem

afgelopen zaterdag belde mijn vriendin me op of ik zin had om even naar Arnhem te gaan en dat wilde ik wel. dus we zijn naar Arnhem gereden en hebben daar heerlijk geshopt, voor we het wisten waren de winkels alweer aan het sluiten. maar heb heel wat leuke spullen gekocht.
Photobucket
een grote opbergdoos die komt bij de Zeeman vandaan en was 2.79. het middelste hoesje komt bij een outletstore vandaan en was 2,50. de andere twee komen bij New Yorker vandaan, de engels vlag was 3.95 en de camera was in de sale voor maar 1 euro. de foamstickers komen ook bij de outletstore vandaan en waren 1 euro.
Photobucket
de tas komt bij de H&M vandaan en was in de sale voor 7 euro maar ik had nog een tegoedbon van 5 euro dus hij was nu maar 2 euro. de sokken komen ook bij de H&M vandaan en waren 7.95 voor 5 paar sokken en de nagellak komt ook bij de H&M vandaan en was maar 1 euro. de beschermstickers voor de iphone 4 komen bij de outletstore vandaan en waren 1 euro per stuk.
Photobucket
de sjaal komt bij de H&M vandaan en was maar 1 euro. de handschoenen komen bij de outletstore vandaan en waren iets van 3 euro en het mooie is hiermee kan ik mijn iphone bedienen.:D de armbanden komen bij de New Yorker vandaan en waren nu maar 1 euro.
Photobucket
de boeddha komt bij de Zeeman vandaan en was 2.5 euro.
PhotobucketPhotobucket
beiden vesten komen bij de Bershka vandaan en waren in de sale maar 13 euro. vind wel dat ze daar alleen kleine maten hebben en veel dingen klein uitvallen.

hebben jullie nog wat in de sale gekocht??

3 thoughts on “shoplog Arnhem

Geef een reactie

