shoplogje Ikea

op de terugweg van Arnhem zijn we ook even bij de Ikea langs geweest want ik wilde al heel lang een helmer ladenkastje hebben en ik heb er nu een. heb hem in de zilveren kleur en hij was 29.95.  Photobucket
heb ook een heleboel geurkaarsen gekocht, ben echt dol op de geurkaarsen van de Ikea.
Photobucket
deze waren allemaal 2 euro per stuk en zijn in de geuren appel, appel met kaneel en iets van ijs. ben vooral blij dat de geur appel nu ook in groot is want volgens mij was die er de vorige keer niet dat ik er kwam.
Photobucket
set van 3 in de geur kokos en die was 4 euro. pot met deksel in de geur peer en die was 2,50 euro. volgens mij waren deze en de kokos nieuw, ik had ze nog nooit gezien. en 4 kleintjes in de geur vanille en die waren 1 euro per stuk.

hebben jullie een Helmer kast? en zijn jullie ook net zo dol op de geurkaarsen van de Ikea als ik?

2 thoughts on “shoplogje Ikea

Geef een reactie

