moviechallenge week 4

  1.  The Hobbit: An Unexpected Journey (2012) Alternatieve titel: De Hobbit: Een Onverwachte Reis met Martin Freeman, Ian McKellen en Richard Armitage. ben dol op de LotR films en was erg benieuwd naar deze film. hij was niet alleen erg grappig maar ook erg spannend en bdoor de mooie omgeving wil ik nog steeds naar Nieuw Zeeland op vakantie. heb erg genoten van deze film en ben ook erg benieuwd naar de volgende twee delen. heb de hobbit ooit gelezen maar kon niet veel meer van het boek herinneren. het einde van de film liet me wel schrikken maar maakte me erg benieuwd naar het volgende deel. vond de wezens ook erg goed gedaan hoe lelijk ze ook waren.
  2. Snow White and the Huntsman (2012) met Kristen Stewart, Chris Hemsworth en Charlize Theron. dit is de tweede keer dat ik deze film zie maar had tussendoor zoveel films gezien dat ik niet alles meer wist. hij was spannend en best wel leuk. vond Charlize erg goed als de gemene stiefmoeder. schrok een paar keer en vond de film er goed uit zien.

 PhotobucketPhotobucket

5 thoughts on “moviechallenge week 4

Geef een reactie

