producten opgemaakt januari

Ik heb in januari weer heel wat opgemaakt, namelijk:

Β Photobucket
een scheergel die ik geloof van de action vandaan komt, was erg fijn dus zal hem zeker nog een keer kopen. een wasverzachter die erg lekker rook. een bodylotion van the Body Shop van de kerst LE van vorig jaar en wat was die lekker. heb er gelukkig nog eentje van staan. een douchegel en bodylotion van de action in de geur appel. ik zou hem niet nog een keer kopen, in het flesje ruikt hij heerlijk maar op je huid ruik je er niks meer van. de bodylotion blijft wel iets hangen maar ook die geur is al snel weg. het setje was ook maar 1,50 euro. een aantal proefmonsters van shampoo, cremespoeling en bodylotions. 6 waxinelichtjes in de geur kokos. als ik ze weer zie liggen haal ik weer een doosje mee vind ze heerlijk. en een mascara van de action. heb nog genoeg mascara’s liggen maar deze gebruik ik zeker vaker vind deze erg fijn.
Photobucket
een douchegel van Balea in de geur kokos en wat is die lekker. een shamppo en cremespoeling van Pantene en vond die fijn en zou hem zeker nog een keer kopen. een antiklitspray van de Kruidvat, deze doet zijn werk erg goed en ruikt ook nog eens heerlijk. weer een flesje om je koffie wat lekkerder te maken, deze was LE dus denk ik niet meer te koop. een heerlijke scrub van de Kruidvat. ja deze ga ik zeker vaker kopen, vind deze scrubs nog de beste die ik heb gehad. thee van pickwick, ben dol op thee en vind deze met 4 verschillende fruitsmaken erg lekker. een douchegel van the Body Shop in de geur moringa, vind dit de lekkerste geur van the Body Shop en deze komt zeker vaker bij mij in huis. ben dol op deze geur. een geurkaars die ik geloof bij de Ikea vandaan komt, een lekkere winterse geur. ik ben dol op de geurkaarsen van de Ikea. een waxmelt van de Xenos in de geur raspberry en deze is heerlijk, zoet maar niet te zoet. reinigingsdoekjes van Essence, erg fijne doekjes die hun werk erg goed doen en ook lekker ruiken. zou deze zeker vaker kopen. en als laatste twee lippenbalsems van essence, ze zijn niet op maar heb ze al zo lang en vind ze niet echt lekker ruiken en gebruik ze toch niet dus doe ze maar weg.

10 thoughts on “producten opgemaakt januari

  1. Ben benieuwd wat je deze maand weer hebt opgemaakt, nog 1 weekje wachten denk ik ?
    Altijd leuk of je nieuwe dingen hebt ontdekt, of mij op een idee brengt …
    Dag dag, prettig weekend πŸ™‚

Geef een reactie

