bookchallenge januari

  1. Robijnrood (2009). toen ik begon met lezen kon ik dit boek niet wegleggen. het is geen dun boek maar leest erg makkelijk weg. hij is spannend en je leeft echt met Gwen mee en je bent benieuwd hoe het maar haar verder gaat en vooral hoe het zit met het geheim en die Lucy en Paul. kan niet wachten om het vervolg hierop te lezen.
  2. Heb mij lief (1999). een romantisch boek die ook erg grappig is. le leest omstebeurt een hoofdstuk door de ogen van Amy en Jack en daardoor hoor je niet alleen zijn kant van het verhaal maar ook die van haar. dat vind ik wel erg leuk bedacht. wil zeker meer boeken van dit stel lezen.
  3. Heksen en Ondoden (2005) het tweede boek over Rachel Morgan. dit boek is weer net zo spannend en af en toe ook grappig net zoals het eerste deel. ben dol op deze boeken en kan niet wachten om het derde deel te lezen. Rachel is niet alleen heel dapper maar komt vaak ook in de raarste situaties terecht en steeds leer je meer over haar kennen en over haar huisgenoten.
  4. Vijftig Tinten Donkerder (2011). of je houdt van deze boeken of je haat ze. ik heb dit boek weer verslonden. was bij deel 1 al benieuwd naar bepaalde dingen van mr Grey en je leert in dit boek steeds meer over zijn verleden kennen en dat is best schockerend. en vooral het einde heeft ervoor gezorgd dat ik meteen verder wilde in het laatste deel.
  5. wacht op mij (2011) het vervolg van als ik blijf en vond dit deel net zo goed. wel raad ik aan om eerst als ik blijf te lezen voor je dit boek wilt lezen. was erg ontroerend maar soms mook erg grappig.
  6. Sevenster de laatste wachter boek 1 (2012). toen ik wilde inchecken bij Getglue en op zoek was naar de originele titel kwam ik er pas achter dat deze van een Nederlandse schrijfster is. dezelfde die de boeken van het huis Anubis heeft geschreven, die boeken ken ik niet maar vond dit boek erg leuk. hij was spannend en mysterieus maar ook soms erg grappig.  ben nu erg benieuwd naar het vervolg hiervan.
  7. opstand van de engelen (2007) het vervolg op een verschikkelijke schoonheid. weer een spannend en leuk deel. de zoektocht naar de tempel was erg spannend en vooral wie was nu Circe. en wie konden ze nu wel vertrouwen en wie niet. want mensen bleken niet te zijn zoals ik dacht dat ze waren. hou er wel van dat je eerst op het verkeerde spoor word gezet. vond het tweede boek beter dan het eerste deel en ben nu erg benieuwd naar het derde en laatste deel.
  8. bloedbelofte (2009) deel vier van de Academicus Vampyrus serie en weer een heel goed deel. je leeft zo met Rose mee, zal ze haar geliefde Dimitri vinden en zal ze hem kunnen doden en hoe gaat het ondertussen met  Lissa. ik was in de voorgaande delen al dol op de relatie tussen Rose en Dimitra en bleef daarbij. in dit boek gebeuren zoveel dingen en kan niet wachten om deel 5 en deel 6 te lezen. ik ben dol op Rose.

Photobucket

Geef een reactie

