mini Kruidvat shoplog

afgelopen zaterdag was ik even in de Kruidvat binnen voor een dag en nachtcreme en die heb ik gehaald, heb per ongeluk twee nachtcreme’s gekocht maar gebruik ze wel als dag en nachtcreme.

ze hadden toen op alle gezichtsproducten van Biodermal 30 % korting, normaal kosten ze 15 euro per potje nu was ik een tientje kwijt. ook een voordeelverpakking deo gekocht van Nivea en die was 5 euro voor 3 bussen. een nagelverharder van essence gekocht en die was ongeveer 2 euro.

en het mooiste ik had een tijdje terug de eerste drie boeken van de Academicus Vampyrus bij de Kruidvat gekocht maar wilde heel graag de laatste drie delen hebben en het liefst in hetzelfde formaat en nu lagen ze daar de laatste drie delen voor maar 4 euro per boek. dus heb je de eerste drie gekocht en wil je de laatste drie hebben ren dan snel naar de Kruidvat. 😀 ik wist niet hoe snel ze bij mij in mijn mandje belandde. ben er heel erg blij mee.
Photobucket

Geef een reactie

